o meni

petek, 5. april 2013

Govnač


Vedno, ko pomislim na govnač, se spomnim dogodka iz otroštva, in sicer pohoda na Kofce. Po dolgi poti na Kofce in bližajoči se koči sem postal neznansko lačen in ker je ponudba v planinskih kočah zelo pestra, nam je oskrbnica postregla z govnačem. Govnač je preprosta jed iz ohrovta, mesa in krompirja, vendar sem jo takrat zmazal kot bi jedel kos čokoladne torte.  Od takrat se vedno spominjam govnača iz Kofc, ki je bil tako okusen, da ga mati niso znali nikoli pripraviti J. Vedno sem ji rekel, da to pa že ni tapravi govnač.  Seveda je bil tisti govnač iz Kofc boljši zato, ker sem bil po dolgi poti utrujen in lačen in  je bil govnač skuhan iz najbolj temnozelenih listov in ne iz sredic.

Za govnač potrebuješ:

10 listov ohrovta
4 krompirje
200 g govejega ali svinjskega mesa za golaž
½ čebule
kumino, česen, poper, sol, brinovi jagodi in lovorjev list

Postopek


Najprej narežeš ohrovt na prst debele rezini, ki jih preliješ z vrelo vodo in jih postiš, da se ohrovt malo zmehča.  Ohrovt pobereš iz vode in ga odcediš. Na štedilnik pristaviš posodo in v njej prepražiš čebulo in meso, če imaš rad vino, pa mesu in čebuli priliješ kozarček rdečega vina. Vino se mora pokuhati, kasneje pa dodaš še ohrovt in na kocke narezan krompir. Temperaturo štedilnika znižaš na srednjo temperaturo zaliješ  z vodoin začiniš z začimbami. Kuhaš približno uro in pol, da se vse dobro skuha, če je juha pregosta, krompir pretlačiš ali zgostiš z dvema žlicama moke.

Postrežba

Govnač je enolončnica in jo lahko postrežeš v kruhovi posodici z žličko kisle smetane.




Ni komentarjev:

Objavite komentar